الاثنين، 17 أغسطس 2009

يبقا انت اكيد ف مصر...اكيد!!!

ابن اللئيمه..اكيد معاه وسطه عشان يجيب عيش
طبعا الاعلان ده مش هيتشاف..ولا ايه وجهة نظرهم؟
لو عرفت الحل اتصل على و0000000
هتكسب الهوا
انجازات
هشتكنا وبشتكنا ياريس..دانت رئيس والنعمه كويس :)
يبقا انت اكيد فين؟انت عارف
العماره دى عماره تبع المرور..طبعا ماهى عماره اتجاه واحد
دى موضة اللبس الرجالى ف مصر..موضة صيف2009..مسطر باعلانات على الجمب
طبعا الجبس اللى كنا فاكرين نفسنا نعرفه مش نفس الجبس..طبعا ده جبس عامل نيو لوك..متنى ف الوسط وحاد عند الطرفين..طبعا ده لانه جبس مصرى
الصور دى مش للضحك دى للفزلكه بس
احنا لازم نفخر اننا مصريين
لو جعان ومش لاقى غير عيش بمسامير وديل فار او رجله او عينه طبعا هتجمع الفار عشان تكسب الفرن :وتحمد ربك وتفتكر انك ف مصر
لو جعان اوى ودخلت مطعم عشان تاكل ولقيت صرصار هنا...فار هنا...متخافش افتكر انك ف مصر الخوف يروح على طول
لازم يا ناس نفتكر انا احنا فين
فين؟
فى مصر
استنونى جايالكم باللى امر وادهى

هناك 20 تعليقًا:

همس الارواح !! يقول...

اووووووووووووول تعليق
اول مره ابقى اول تعليق عند حد تصدقى

والله بجد مش عارفه اقولك ايه ... بس الوضع سئ وبيسوء وربنا يستر علينا

ولازم نفتكر اننا فين؟؟؟فى مصر

شكرا ليكى بجد على البوست وشكرا لمرورك فى مدونتى واسمحيلى اضيفك عندى لنتواصل بامر الله

وكل سنه وانتى طيبه .... تحياتى

القدر و انا يقول...

واحدة من الناس
اموت واعرف العمارة دى بنوها امتى وازاى .. مين سمح بيها ومين يعيش فيها
فى انتظارك علشان نشوف بعض العجائب

غير معرف يقول...

ههههههههههههه

ايه الصور العجيبة دي

عمار يامصر :]

تسلم ايدك ياقمرر

دمتي بود

ليس فقيرا من يحب يقول...

بوست جميل جدا

تسلم ايديكى

والصور ايه جميله

بس صدقينى مصر ملهاش دعوة متظلميهاش

كل سنه وانتى طيبه يارب

حاول تفتكرنى يقول...

العجائب زادت عن سبع

تري إلى اي رقم ستصل

تحياتي

هاني مهران يقول...

ايه يا بنتى ده

دا انتى كنتى فى جرة وطلعتى لبرة

اكيد عديتى على كمين غير وجهة نظرك
ورؤيتك

الصور دى لو انتى مصوراها تبقى احلى


خلى كل حاجة منك انتى حتى الصور


امسكى موبايلك وقررى تصورى

هتلاقى صور ماحدش ياخدها غيرك


بالتوفيق

عمرو يقول...

يظهر إن المدونة الجديدة قدمها سعد عليكي يا واحدة
:)

noon kiko يقول...

همس الارواح
بجد شرفتينى وحلو اوى وانتى اول تعليق
لان الحياه تستاهل مننا نعيشها انا نفسى البشر يفتحوا عنيهم ويفتكروا يعنى ايه مصر
عشان يستاهلوا مصر وهى كمان تستاهلهم
ثم انا هعدى على نص مدونات مصر غلاسه بقا
عشان بتعلم من كل مدونه الكتير وطبعا مدونتك اولهم
شرفتينى

noon kiko يقول...

القدر وانا
بصى يا سكر اللى بنى العماره دى كان فى الاصل حلوانى تمام زى اللى بنى مصر
بذمتك مش شبه بلح الشام هههههههههه؟
العجايب عندى كتير
ياما ف الجراب يا حاوى
انتظرونى
معايا مش هتقدر تغمض عنيك

noon kiko يقول...

نواره
دى مش صور عجيبه
دى مصر
وزى ما بنقول احنا اكيد ف مصر
اسعدتنى زيارتك
ومن مصر لفلسطين وكل العرب احلى سلام مصرى

۩۝۩ Dr. Flavio ۩۝۩ يقول...

أولا أشكر لك زيارتك لمدونتي وتعليقك الراقي

تلك هي وقائع هذا البلد

ولكن بأيدينا تغييرها

ليكن عندك اليقين في ذلك

noon kiko يقول...

ليس فقيرا من يحب
انا مش بهين مصر
انا نفسى الناس تحس بقيمتها ويحسنوها اكتر من كده
احنا اللى عملنا كل حاجه شوهتها
بقينا منستاهلهاش ولا تستاهلنا
زياره اسعدتنى

noon kiko يقول...

حاول تتكرنى
والله حضرتك تقدر تعد لحد كام؟
شرفتنى
اتمنى تزورنى تانى

noon kiko يقول...

بحب الحكومه
برنس هانى..اخيرا ظهرت دانا كنت هروح ادور عليك فى موائد الرحمن ههههههههههه
انا هعمل بنصيحتك
انا تقريبا بصور حاجات كتير بموبايلى عشان شغلى..بضطر ارسم اى حاجه بصورها عشان ابتكر دايما ف شغلى
ونصيحتك هطبقها فى المدونه ف اقرب فرصه

من ناحية الكمين ربنا يجعل كلامنا خفيف عليهم
فده مش كمين حكومى اللى غير كل حياتى
كمين من نوع اخر
بس اكثر تأثيرا
الحمد لله جات ف صالحى

متغيبش كتير

noon kiko يقول...

عمرو هنا ف بيتنا يا مرحبا يا مرحبا
طبعا حضرتك عارف ان الفضل هنا لمين
مش هقول لمين
المدونه ليها ودان
ميرسى على زيارتك
متهيألى ان النيولوك ده واقعى اكتر ومناسب لى
:)

noon kiko يقول...

د.فلافيو
على فكره انا بحب لعب فلافيو اوى
تقريبا انا مش بحب الكره المصريه بس بموت ف المونديال
ماعلينا
انا نفسى يا جماعه نفوق
نشوف مصر من فوق
عشان نقدر نغيرها
طول ما احنا مدرين الطرشه
عمرنا ما هنتغير
ضايقتكم الصور
انا مجبتش حاجه من عندى
ده واقع
حاولوا تغيروه
ميرسى لزيارتك

سارح فى ملكوته يقول...

السلام عليكم
ايه ده كله
ابقى احجزيلى شقة فى العمارة دى
علشان ادخل التاريخ
والجبس بصراحة تحفة
تحياتى
بس اللى كنتى فيه مش عبط
ومستنية مدونة تانية بعد ماتعدى
على كمين من نوع اخر

noon kiko يقول...

سارح فى ملكوته
حبيبتى انا احجزلك العماره كلها ماهى بصراحه يادوب تكفى
نعمل دور مطبخ
ودور حمام
ودور اوضة نوم
بس مش عارفه اوضة نوم ايه دى اللى بالطول؟
هههههههههه
بالنسبه لانى اعمل مدونه تانيه
هو انا بصراحه اللى متعرفيهوش انى اعتزلت الرومانسيه
على الاقل لحد ما اقع ف كمين من اللى بالى بالك
ههههههههههه
وطبعا هتبقا مدونه ملهاش حل

noon kiko يقول...

hasona
الف شكر للدعاء الجميل ده وآمين اللهم نقبل
وكل سنه ومصر والعالم العربى وكل المسلمين بخير
شرفتنى جدا
وانشاء الله ربنا يتقبل منك الدعاء

أبــــو ضـــيــاء يقول...

ههههههههههههههههه
لا تعليق بصراحه
احنا في مصر